pondělí 2. července 2012

Hodně povyku pro...?

Pokud tenhle příspěvek čtete, dost možná jste sem dostali z Facebooku, kde jsem si založil taky stránku. Dost možná jste tu jenom proto, že jste se stali obětí mojí spamovací pozvánky :-).
A tak si třeba říkáte - není to hodně povyku pro nic? Vymyslel si něco, co chce podniknout za daleké 2 roky a zatím jediné co podniká je, že zakládá blogy, fejsbůky a tlachá.

Zkusím vám sdělit co nejúpřímněji, proč toto všechno:


1) Zastávám názor, že co je vidět a o čem se mluví, stává se skutečným. Pokud bych svoje plány a myšlenky nechával uzavřené v hlavě, myslím, že by měly mnohem menší šanci na uskutečnění. Je tu taky motivace "nezahanbit se" - to mám vyzkoušené s tím, když na fejsbůku napíšu, že jdu běhat. Ikdyž se mi přestane chtít, vyrazím, protože by mi to bylo blbý - a ve výsledku jsem vždycky rád :-).

2) Zastávám názor, že kdo dává, ten získává. Zde konkrétně informace. Rád bych přes internet našel lidi s podobnou zkušeností, vypátral zajímavé odkazy, zjistil co všechno je třeba ošéfovat a jak. Tímhle blogem bych chtěl získat nové přátele a knowhow.

3) Rád se "nenápadně chlubím". Osobně vám začnu vtloukat do hlavy své smělé plány až se blížím k druhému promile. Do té doby mi to připadne trochu hloupý. Tady vám je servíruju bez uzardění s nulou v krvi - paráda :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat